WARSZTATOWE WYDANIE SPECJALNE



PŁATNE KAMPANIE W SOCIAL MEDIACH KROK PO KROKU

ZAMÓW TERAZ

39 zł

PRZEDSPRZEDAŻ

DLACZEGO WARTO ZAMÓWIĆ?

DOWIEDZ SIĘ JAK SAMODZIELNIE I SKUTECZNIE PROWADZIĆ PŁATNE KAMPANIE NA FACEBOOKU, INSTAGRAMIE I YOUTUBIE.

WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ SOCIAL MEDIÓW I SKUTECZNIE ZDOBYWAJ NOWYCH KLIENTÓW

WYDANIE SPECJALNE TO 128 STRON PRAKTYCZNEJ WIEDZY. GOTOWE INSTRUKCJE, WSKAZÓWKI I PORADY.

ZAMÓW TERAZ

Z NUMERU DOWIESZ SIĘ M.IN.:

  • jak skonfigurować menedżera firmy – przewodnik krok po kroku,
  • jak prawidłowo zainstalować pixel Facebooka i jakie są jego zaawansowane możliwości,
  • jak skutecznie zdefiniować grupę docelową, aby zmaksymalizować skuteczność reklam,
  • jak dobrać cel kampanii w zależności od celu biznesowego i mediowego,
  • jak dobrać umiejscowienie reklamy w zależności od celu jak został wybrany,
  • jak określić i dzielić budżet reklamowy,
  • jak dopilnować, aby budżet został optymalnie wykorzystany, a wydatki nie przekroczyły założonego limitu,
  • jak uniknąć zjawiska przepalania budżetu,
  • jak minimalizować koszty kampanii na Facebooku i maksymalizować efekty,
  • jak krok po kroku zaplanować kampanię na Instagramie – wizerunkową i sprzedażową,
  • jak zaplanować i przeprowadzić kampanię w Messengerze,
  • jak budować efektywny biznesowo kanał na YouTube przy ograniczonym budżecie,
  • jak skutecznie realizować kampanie sprzedażowe na Facebooku,
  • jak przygotować strategię działań reklamowych na YouTube krok po kroku,
  • jak przeprowadzić kampanię leadową na Facebooku krok po kroku,
  • jak skutecznie moderować komentarze na YouTube,

W WYDANIU SPECJALNYM SWOJĄ WIEDZĄ DZIELĄ SIĘ M.IN.:

Artur Jabłoński

online marketing consultant; prowadzi , kampanie e-marketingowe, szkoli firmy oraz instytucje i doradza im; wykładowca licznych uczelni i szkół wyższych

Artur Smolicki

specjalista marketingu internetowego, pasjonat mediów społecznościowych oraz możliwości tworzenia biznesu w sieci; subiektywny bloger, prelegent oraz szkoleniowiec

Bartłomiej Daniłoś

creative director OFFON Agency trener w obszarze content wideo, wideo marketingu oraz social media

Marcin Wsół, Edyta Wsół

niezależni certyfikowani specjaliści Google AdWords

Franciszek Georgiew

założyciel agencji marketingowej Social Tigers, rozwinął firmę dzięki wykorzystaniu Facebook Ads do celów biznesowych klientów, według testu Gallupa strateg, cechujący się indywidualnym podejściem do ludzi, zorientowany na ciągłe poprawianie własnych wyników, aktywizację innych i rywalizację

Marcin Żukowski

cyfrowy tubylec; codziennie zajmuje się sprzedażą oraz budowaniem swojej marki osobistej; pracuje w agencji interaktywnej Mint Media, gdzie prowadzi dział obsługi klienta; autor artykułów branżowych, aktywny uczestnik branżowych konferencji, szkoleniowiec; autor książek „Twoja firma w social mediach” i „Ty w social mediach”

Jakub Bąkała

performance director w agencji content performance Form Up, Facebook performance expert; analityk i strateg w zakresie mediów digital ze specjalnością w obszarze social media

Szymon Lisowski

Digital Marketing Consultant w Socjomania, najmłodszy na świecie certyfikowany trener Digital Marketing Institute, wykładowca akademicki i public speaker

Mateusz Czech

Customer Success Manager w Brand24. Autor bloga mateuszczech.pl, gdzie dzieli się swoją wiedzą z zakresu social media

menedżer z 10-letnim doświadczeniem w branży nowych mediów; we FreshMailu kieruje działem marketingu online i realizuje strategię e-komunikacji

Marcin Kociuba

i wielu innych...

WARSZTATOWE
WYDANIE SPECJALNE

Płatne kampanie

w social media

krok po kroku

ZAMÓW TERAZ

CENA: 49 zł

PAKIET SOCIAL MEDIA

Nowa Sprzedaż: Social sellingi i skuteczna sprzedaż w mediach społecznościowych

Wydanie Specjalne Marketer+

W specjalnej cenie: 78 zł

ZAMIAST: 88 zł

ZAMÓW TERAZ